§ 1. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.db-biuro.pl
2. Sklep prowadzony jest przez Dagmarę Bok prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: Biuro Rachunkowe Dagmara Bok, ul. Długa 4/6 64-300 Nowy Tomyśl, NIP 7881851597, REGON 300229791, wpisaną do CEIDG prowadzonej przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki. Adres do kontaktu: dagmara.bok@db-biuro.pl, dalej jako Sprzedawca.
3.Klient, korzystając ze sklepu, potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
4.Informacje znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
§ 2. Definicje
1. Sprzedawca – Biuro Rachunkowe Dagmara Bok, świadcząca usługi i sprzedająca produkty cyfrowe za pośrednictwem sklepu internetowego.
2. Klient – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, a posiadającą zdolność do czynności prawnych, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę ze Sprzedawcą.
3. E-book – należy przez to rozumieć publikację w postaci elektronicznej, przeznaczoną do sprzedaży w Sklepie Internetowym, jako treść cyfrowa w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) do odczytania za pomocą odpowiedniego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu elektronicznym (np. komputerze osobistym, czytniku książek elektronicznych, tablecie lub smartfonie).
4. Usługi konsultacji księgowych – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta w postaci udzielania specjalistycznych wyjaśnień dotyczących kwestii podatkowych, finansowych i księgowych. Konsultacje mogą być świadczone online lub osobiście zgodnie z zawartą umową pomiędzy Stronami.
5. Umowa – należy przez to rozumieć umowę pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zawartą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której przedmiotem jest sprzedaż E-booka będącego w ofercie Sprzedawcy lub świadczenie usługi konsultacji księgowej.
6. Strona – należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta, którzy zawarli Umowę na podstawie Regulaminu, pojęcie „Strony” odnosi się do każdego z tych podmiotów z osobna.
7. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić.
8. Dowód zapłaty – faktura/paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesłane Klientowi.
9. Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
10. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG.
12. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
13. Formularzu zamówienia – należy przez to rozumieć formularz dostępny na stronie internetowej www.db-biuro.pl/sklep/ umożliwiający złożenie Zamówienia;
14. Koszyku – należy przez to rozumieć składnik Sklepu Internetowego, który służy do określenia przez Klienta danych dotyczących Zamówienia, które tworzy w oparciu o narzędzia informatyczne oferowane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy;
15. Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą;
16. Sile wyższej – należy przez to rozumieć każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z Umowy, pozostające poza kontrolą Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne;
§ 3. Zakupy w sklepie i oferta
1. Zakupy w sklepie mogą być dokonywane przez osoby pełnoletnie.
2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas składania zamówienia.
3. Sklep oferuje produkty cyfrowe (e-booki) oraz usługi konsultacyjne.
4. Cena podana przy każdym produkcie/usłudze jest ceną brutto i zawiera podatek VAT.
§ 4. Zasady zakupu i realizacja zamówienia
1. Klient może korzystać ze sklepu i składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w tym także w niedziele i święta, z wyłączeniem przerw niezbędnych do przeprowadzenia prac serwisowych i konserwacyjnych albo wykonania innych czynności technicznych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, na co będą wskazywać komunikaty zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
3. Akceptacja regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
4. W celu złożenia Zamówienia należy:
1) wybrać e-book/ konsultacja dostępne na stronie www.db-biuro.pl/sklep/, a następnie umieścić go w Koszyku (poprzez kliknięcie przycisku: „Dodaj do koszyka”), 2) wypełnić elektroniczny Formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, tj. imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail, a w przypadku gdy Zamówienie składa Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta również firmy Przedsiębiorcy, adresu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz numeru NIP, 3) w przypadku e-booka, wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość, 4) zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za pośrednictwem Serwisku Przelewy24, BLIK lub tradycyjnego przelewu po kliknięciu przycisku: „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
5. Zakup konsultacji księgowych: 1) Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się w Ofercie.
2/ Pod pojęciem godziny należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
3) Konsultacje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub w formie wiadomości tekstowej [np. sms] lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony), o ile nic innego nie wynika z Oferty.
4) Klient może skorzystać z usługi nie później niż w terminie 90 dni od dnia zakupu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
5) Istnieje możliwość jednorazowej zmiany terminu usługi. Warunkiem zmiany jest odwołanie terminu usługi najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu. W przypadku nieodwołania usługi zgodnie z ww. zasadami, usługa zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu powinna nastąpić e-mailowo lub tekstowo na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.
6. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku:niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawidłowego adresu e-mail przez Klienta.
8. Zamówienie zawierające e-book zostanie przekazane do realizacji w momencie otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia pozytywnej informacji o dokonaniu pełnej płatności lub po otrzymaniu płatności dokonanej tradycyjnym przelewem, o czym Klient zostanie poinformowany. Wysłana informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa. Do wiadomości e-mail, o której mowa w niniejszym ustępie zostanie załączona faktura wystawiona przez Sprzedawcę lub w kolejnej wiadomości mailowej.
9. W przypadku zakupu e-booka Sprzedawca prześle Klientowi niezwłocznie, po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin plik umożliwiający pobranie egzemplarza zamówionego e-booka w formacie PDF.
10. Jeżeli Klient nie otrzymał w wyznaczonym terminie lub nie może otworzyć udostępnianego pliku, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą
§ 5. Odstąpienie od umowy i reklamacje
REKLAMACJE
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, w szczególności w przypadku, gdy: 1) zakupiony E-book jest uszkodzony lub nie uruchamia się w programie przeznaczonym do odczytywania plików w formacie PDF; 2) w ciągu 7 dni od dnia zaksięgowania ceny E-booka nie zostanie mu udostępniona możliwość jego pobrania; 3) pobrany plik nie zawiera zakupionego E-booka lub jest niekompletny i po zgłoszeniu zaistniałego faktu nie zostanie wysłany Klientowi plik zawierający E-book.
2. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: dagmara.bok@db-biuro.pl
3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie np. 14 dni roboczych.
4.Reklamacja powinna być złożona na formularzu załączonym do niniejszego regulaminu i zawierać wypełnione wszystkie pola formularza.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni E-booka na wolnego od wad lub zwróci Klientowi równowartość uiszczonej ceny. Zwrot płatności nastąpi w formie przelewu dokonanego przez Sprzedawcę na rachunek bankowy Klienta, z którego Klient uiścił cenę.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dagmara.bok@db-biuro.pl lub też pisemnie na adres: ul. Długa 4/6, 64-300 Nowy Tomyśl
2. Sprzedawca po otrzymaniu od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od zawartej Umowy, potwierdzi Konsumentowi fakt otrzymania oświadczenia, przesyłając potwierdzenie jego odbioru na adres poczty elektronicznej konsumenta.
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
4. Sprzedawca zwraca kwotę uiszczoną przez konsumenta tytułem zapłaty w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wskaże inny sposób.
5. W przypadku zakupu Pliku, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wówczas, jeżeli Sklep dostarczył Plik przed upływem terminu na odstąpienie od umowy za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości oraz otrzymał potwierdzenie złożenia takiego oświadczenia.
§ 6. Prawa autorskie, licencje oraz zasady korzystania z e-booków
1. E-booki oferowane przez Sprzedawcę stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.), a tym samym objęte są ochroną prawnoautorską.
2. Wszelkie autorskie prawa osobiste i majątkowe do E-booków przysługują wyłącznie Sprzedawcy.
3. Z datą przesłania przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Zamówieniu linka umożliwiającego dostęp do E-booka, Klientowi zostaje udzielona licencja upoważniająca Klienta do korzystania z E-booka w zakresie określonym w Regulaminie.
4. Licencja udzielona Klientowi ma charakter niewyłączny, niezbywalny i nieprzenoszalny, obejmując prawo do korzystania z E-booka na następujących polach eksploatacji: 1) wielokrotnego pobrania E-booka i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci urządzenia; 2) przechowywania E-booka techniką cyfrową; 3) wydrukowania E-booka celem korzystania z niego przez Klienta na jego własny użytek.
5. Klient ma prawo korzystać z E-booka wyłącznie na własny użytek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Klient nie jest uprawniony do: 1) wprowadzania E-booka do obrotu lub rozpowszechniania E-booka lub jego opracowań w całości lub we fragmentach zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym, w
szczególności poprzez jego wydrukowanie, kopiowanie lub przepisanie; 2) najmu lub użyczenia E-booka bądź jego kopii; 3) udostępniania zakupionego E-booka lub jego fragmentów; 4) dokonywania jakichkolwiek modyfikacji zakupionego E-booka; 5) sublicencjonowania E-booka; 6) usuwania technicznych zabezpieczeń E-booka; 7) korzystania z E-booka lub jego fragmentów w celach komercyjnych.
7. Klient powinien dołożyć należytej staranności, aby zabezpieczyć E-booka przed nieuprawnionym korzystaniem z niego przez osobę trzecią.
8. W przypadku powzięcia przez Sprzedawcę wiadomości o działaniach Klienta lub osób trzecich działających na zlecenie lub w porozumieniu z Klientem naruszających prawa autorskie do E-booka, Sprzedawca może dochodzić naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych.
9. Licencja zostaje udzielona Klientowi na czas nieoznaczony.
§ 7. Płatności
1. W sklepie dostępne są następujące metody płatności:
Przelew tradycyjny
Płatności online za pomocą Przelewy24, Blik
2. Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
3. Cena jest podawana w złotych, jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
4. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek czasowego obniżania ceny.
5. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
6. W przypadku gdy Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta przed złożeniem zamówienia.
§ 8. Warunki techniczne
1. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter Internetu i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe ochrony techniczne, które obniżą wskazane wyżej zagrożenia.
3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
aktualnej wersji przeglądarki internetowej,poczty e-mail
4. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu/Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt/Usługę.
§ 9. Opinie o produktach
Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego sprawdzane.
2. Analiza następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, także poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści/wad związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści/wady zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.
§ 10. Ochrona danych osobowych i wykorzystywania plików cookies
1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami RODO.
2. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania lub usunięcia swoich danych osobowych.
3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sprzedawcy.
§ 11. Przepisy dotyczące konsumentów oraz przedsiębiorców na prawach konsumentów.
1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami oraz Przedsiębiorców na prawach Konsumentów. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumentów mają zastosowanie postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
2. Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta składając Zamówienie na E-booka lub usługi konsultacji wyraża tym samym zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi objętej jego przedmiotem przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
3. Stosownie do treści przepisów art. 38 pkt 13 w zw. z art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) w przypadku zawarcia przez Sprzedawcę i Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta umowy zawartej na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż E-booka lub usługa konsultacji, który nie jest zapisany na nośniku materialnym, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
§ 12. Odpowiedzialność sprzedawcy
1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia E-booka wolnego od wad i zgodnego z Umową. E-book jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego: 1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność.
2. E-book jest zgodny z Umową, jeżeli: 1) nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk; 2) występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego rodzaju i których Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta może rozsądnie oczekiwać. 3) być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Klientowi mającemu status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przez Sprzedawcę przed zawarciem Umowy.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej z Umową, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, jeżeli Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ust. 1 lub 2 powyżej oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy E-booka.
4. Klient mający status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta jest zobowiązany do współpracy ze Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności E-booka z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech sprzętu komputerowego, oprogramowania i połączenia sieciowego wykorzystywanego przez Klienta w celu uzyskania dostępu do E-booka lub w celu korzystania z niego.
5. Sprzedawca nie gwarantuje, że każde urządzenie elektroniczne prawidłowo odtworzy zawartość E-booka. W przypadku wątpliwości co do możliwości odtworzenia zawartości E-booka na urządzeniu końcowym, Klient powinien zapoznać się z instrukcją urządzenia końcowego i sprawdzić obsługiwany przez to urządzenie format plików.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania Zamówienia z powodu wystąpienia Siły wyższej. O wystąpieniu Siły wyższej i niemożności zrealizowania Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta, przesyłając wiadomość e-mail na adres e-mail Klienta wskazany przez niego w Formularzu zamówienia.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działalność administratorów serwerów pocztowych Klienta, w szczególności za blokowanie przesyłania wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za blokowanie i usuwanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na urządzeniu elektronicznym Klienta.
8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi realizacji Zamówienia oraz wiadomości e-mail zawierającej link do zakupionego E-booka lub zawierającej link umożliwiający dostęp do Webinaru, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta, np. przepełnioną skrzynką mailową lub nieprawidłowo podanym adresem e-mail.
9. Jeśli E-book jest niezgodny z Umową, Klient może żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia E-booka do zgodności z Umową, jeżeli powyższe jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Sprzedawca doprowadza E
-booka do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając charakter E-booka oraz cel, w jakim jest wykorzystywany. Koszty doprowadzenia E-booka do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
10. Jeśli E-book jest niezgodny z Umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy: 1) doprowadzenie go do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów; 2) Sprzedawca nie doprowadził E-booka do zgodności z Umową zgodnie z ust. 11 niniejszego paragrafu; 3) brak zgodności E-booka z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić E-booka do zgodności z Umową; 4) brak zgodności E-booka z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 11 niniejszego paragrafu; 5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on E-booka do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
11. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności E-booka z Umową jest nieistotny.
12. Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym E-book był niezgodny z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Klient faktycznie z niego korzystał.
13. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 13. Konto użytkownika
1. Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
2. Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont Użytkownika w serwisie www.db-biuro.pl.
3. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia zamówienia oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.
4. Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej informacje dotyczące Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system a po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
5. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy pocztą elektroniczną lub w inny sposób ustalony ze Sprzedawcą z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
6. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
7. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
8. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
§ 14. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie sklepu.
2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikające z działalności sklepu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Regulamin obowiązuje od dnia 20.11.2024
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Nasze dane do kontaktu: Biuro Rachunkowe Dagmara Bok, Długa 4/6, 64-300 Nowy Tomyśl, adres e-mail: dagmara.bok@db-biuro.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Odstępuję od umowy z dnia_______________________ dotyczącej/polegającej na_______________________
Imię i nazwisko, adres Klienta_______________________________________________
Podpis___________________(o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data ________________
Załącznik nr 2 do Regulaminu
Nasze dane do kontaktu: Biuro Rachunkowe Dagmara Bok, Długa 4/6, 64-300 Nowy Tomyśl, adres e-mail: dagmara.bok@db-biuro.pl
FORMULARZ REKLAMACJI
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)
Dotyczy zamówienia nr: __ z dnia _____
Dotyczy produktu: _____ [nazwa produktu]
Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową polega na: _____ Niezgodność została stwierdzona w dniu ___
Z uwagi na powyższe, proszę o: _______ (wskazać roszczenie).
Imię i nazwisko, adres Klienta______________________________________________
Podpis____________ (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data _
bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta),
-z ważnych przyczyn z zachowaniem 14 dniowego terminu wypowiedzenia (np. naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami).